בנט ולפיד : מרתון של מו"מ: "הגענו לרגע האמת" - כיכר השבת / היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא.

בנט ולפיד : מרתון של מו"מ: "הגענו לרגע האמת" - כיכר השבת / היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא.. שר החינוך, נפתלי בנט אמר בסרטון שברכה שפרסם מטעמו, כי תנועת עזרא מציינת עכשיו מאה שנים להיווסדה. אבל, בנט באמצעות הכוח של יאיר לפיד, יביא לכך שאורית סטרוק תהיה שרה בממשלה. מחלוקות רבות כבר נפתרו, אך בזמן שבגוש לפיד מתעקשים שיור הכנסת יהיה. לכן הברית הזאת לא מובנת בדבריו הביא רמון דברים שכתב בנט לאחרונה בנוגע להסדר המדיני, ותהה כיצד על רקע דברים אלה אפשרית ברית בין. הממשלה הרעה הזאת מעמידה בסכנה את מדינת ישראל.

השאיפה של בנט ולפיד לשוויון בנטל, כמו גם הדבקות שלהם בעניין, ראויות להערכה. ''אתם לא עושים כלום, די עם התירוצים''. הלחץ של השמאל הקיצוני מצליח. בנט ולפיד ימכרו ביצה.אבל הליכוד הארור מכר אותי ואותך, ואת כל העם, ואת כל המדינה, כדי להיות בשלטון. נעצר חשוד שהשתמש בכסף מזויף.

גידופים, חיבוקים, נשיקות ו- ️ מהיציע. כך נראתה הדרמה בכנסת ...
גידופים, חיבוקים, נשיקות ו- ️ מהיציע. כך נראתה הדרמה בכנסת ... from ynet-images1.yit.co.il
מחלוקות רבות כבר נפתרו, אך בזמן שבגוש לפיד מתעקשים שיור הכנסת יהיה. יש כאן שיטה, יש כאן אסטרטגיה. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. האסטרטגיה היא המשכה של ברית האחים בין הבית היהודי ל'יש עתיד', בין בנט ללפיד, באמצעים אחרים. השאיפה של בנט ולפיד לשוויון בנטל, כמו גם הדבקות שלהם בעניין, ראויות להערכה. לפיד מצדו הבהיר לכל אורך מערכת הבחירות כי חידוש המשא ומתן עם הפלסטינים הוא תנאי לחבירתו לממשלה. יום לאחר תחילתו של המומ הקואליציוני, כאשר לוח הזמנים גורמים במערכת הפוליטית ציינו אמש כי במקביל, בקמפיין הבחירות הרשמי, תקפו בנט ולפיד זה את זה באופן פומבי. הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל.

הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל.

Segal, amit (9 december 2020). בנט ולפיד הודיעו היום על הקמת צוות בינמשרדי לבחינת חסמי הייבוא. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. נעצר חשוד שהשתמש בכסף מזויף. שניהם דיברו על גיוס חרדים ועל מדינה פלסטינית. הפכתם לחמוצים החדשים, מה שהזנחתם אנחנו מתקנים. אמש התקיימה פגישתם של יור ימינה נפתלי בנט ויור יש עתיד יאיר לפיד, וזאת על מנת לנסות ולהגיע להסכמות לקראת ההמלצות ביום שני. כך, המפסידים הגדולים מהמדיניות הכלכלית הצפויה שיובילו בנט ולפיד הם דווקא העובדים ממעמד הביניים שהצביעו להם בהמוניהם. יש כאן שיטה, יש כאן אסטרטגיה. היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. האסטרטגיה היא המשכה של ברית האחים בין הבית היהודי ל'יש עתיד', בין בנט ללפיד, באמצעים אחרים. ערוץ 10, לונדון וקירשנבאום, 10 באפריל 2014,שאול אריאלי על הצעתו של נפתלי בנט לספח את ההגושים. סער נוסק, בנט ולפיד נחלשים, כחול לבן מתרסקת.

אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג. אבל, בנט באמצעות הכוח של יאיר לפיד, יביא לכך שאורית סטרוק תהיה שרה בממשלה. הפכתם לחמוצים החדשים, מה שהזנחתם אנחנו מתקנים. נפתלי בנט ויאיר לפיד צילום: בנט ולפיד צפויים להיפגש היום פעם נוספת.

אלו ההישגים של מפלגת רע"מ מול בנט ולפיד - סרוגים
אלו ההישגים של מפלגת רע"מ מול בנט ולפיד - סרוגים from www.srugim.co.il
שר החינוך נפתלי בנט יוזם חקיקה בכנסת לפיה לא תתאפשר כניסתם של ארגונים דברים ברוח דומה אמר יור יש עתיד יאיר לפיד, ששיתף פעולה עם בנט כשהיו שותפים לקואליציה בימי הממשלה. ברית הדוקה בין בנט ולפיד שאינה ניתנת לפירוק. נתניהו בקרב בלימה, בנט ולפיד מתקדמים. שניהם דיברו על גיוס חרדים ועל מדינה פלסטינית. לכן הברית הזאת לא מובנת בדבריו הביא רמון דברים שכתב בנט לאחרונה בנוגע להסדר המדיני, ותהה כיצד על רקע דברים אלה אפשרית ברית בין. Segal, amit (9 december 2020). הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל. נפתלי בנט ויאיר לפיד צילום:

לכן הברית הזאת לא מובנת בדבריו הביא רמון דברים שכתב בנט לאחרונה בנוגע להסדר המדיני, ותהה כיצד על רקע דברים אלה אפשרית ברית בין.

התקפות מהסוג של בנט מכרסמות מעצם טיבן באושיות הדמוקרטיה כמייצגת את רצון העם. היום הקימו בנט ולפיד את הצוות הבינמשרדי בראשות מנכל משרד הכלכלה עמית לנג ושיכלול את סגן הממונה על התקציבים יונתן רגב לבחינת חסמי הייבוא. בנט ולפיד נאמו היום בוועידת הנשיאים. כך, המפסידים הגדולים מהמדיניות הכלכלית הצפויה שיובילו בנט ולפיד הם דווקא העובדים ממעמד הביניים שהצביעו להם בהמוניהם. בשבוע שעבר טענו גורמים בסביבתו של ראש הממשלה כי בנימין נתניהו החליט שלא להזמין את בנט ולפיד לארוחת. יאיר לפיד ונפתלי בנט מתחבקים בכנסת צילום: בנט ולפיד הודיעו היום על הקמת צוות בינמשרדי לבחינת חסמי הייבוא. יש כאן שיטה, יש כאן אסטרטגיה. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. השאיפה של בנט ולפיד לשוויון בנטל, כמו גם הדבקות שלהם בעניין, ראויות להערכה. אבל, בנט באמצעות הכוח של יאיר לפיד, יביא לכך שאורית סטרוק תהיה שרה בממשלה. סער בנט ולפיד מקימים את קדימה של אולמרט מחדש. הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל.

שכחתם שביבי הלך להתארח אצל שבט תראבין שממנו יוצאים מבריחי הסמים, האנסים, וגנבי הנשק? הפכתם לחמוצים החדשים, מה שהזנחתם אנחנו מתקנים. הלחץ של השמאל הקיצוני מצליח. בנט ולפיד סיכמו אתמול על הרכבה הסופי של הממשלה, והוא כולל אך ורק חמישה שרים מהימין ועוד שלושה עשר שרים מהשמאל, כולל שלושה מהשמאל הקיצוני (מיכאלי, זנדברג והורוביץ). סער נוסק, בנט ולפיד נחלשים, כחול לבן מתרסקת.

אירוע דריסה בוושינגטון • בנט ולפיד ייפגשו | כאן
אירוע דריסה בוושינגטון • בנט ולפיד ייפגשו | כאן from kanstatic.azureedge.net
השאיפה של בנט ולפיד לשוויון בנטל, כמו גם הדבקות שלהם בעניין, ראויות להערכה. ברית הדוקה בין בנט ולפיד שאינה ניתנת לפירוק. נעצר חשוד שהשתמש בכסף מזויף. בשבוע שעבר טענו גורמים בסביבתו של ראש הממשלה כי בנימין נתניהו החליט שלא להזמין את בנט ולפיד לארוחת. הרשות תתפקד כזרוע ביצועית של לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה. בנט ולפיד ימכרו ביצה.אבל הליכוד הארור מכר אותי ואותך, ואת כל העם, ואת כל המדינה, כדי להיות בשלטון. שמן ציטרונלה ולפיד בגובה 1.5 מ' דוחה יתושים. הגל הנוכחי הוא בעיקר גל של ה״לא מתחסנים״.

נתניהו בקרב בלימה, בנט ולפיד מתקדמים.

בנט ולפיד ימכרו ביצה.אבל הליכוד הארור מכר אותי ואותך, ואת כל העם, ואת כל המדינה, כדי להיות בשלטון. אברהם לשם, חדשות סרוגים12.02.13 22:02 ב' באדר תשעג. מחלוקות רבות כבר נפתרו, אך בזמן שבגוש לפיד מתעקשים שיור הכנסת יהיה. שתי המפלגות יישארו כנראה בחוץ. הממשלה הרעה הזאת מעמידה בסכנה את מדינת ישראל. בשבוע שעבר טענו גורמים בסביבתו של ראש הממשלה כי בנימין נתניהו החליט שלא להזמין את בנט ולפיד לארוחת. שר החינוך, נפתלי בנט אמר בסרטון שברכה שפרסם מטעמו, כי תנועת עזרא מציינת עכשיו מאה שנים להיווסדה. שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר האוצר, יאיר לפיד, מקדמים בימים אלה הקמת רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. ברית הדוקה בין בנט ולפיד שאינה ניתנת לפירוק. יאיר לפיד ונפתלי בנט מתחבקים בכנסת צילום: אמש התקיימה פגישתם של יור ימינה נפתלי בנט ויור יש עתיד יאיר לפיד, וזאת על מנת לנסות ולהגיע להסכמות לקראת ההמלצות ביום שני. התחלואה המאמירה מפילה לרהמ בנט את הכדורים מהידיים. נפתלי בנט ויאיר לפיד צילום:

בנט ולפיד סיכמו אתמול על הרכבה הסופי של הממשלה, והוא כולל אך ורק חמישה שרים מהימין ועוד שלושה עשר שרים מהשמאל, כולל שלושה מהשמאל הקיצוני (מיכאלי, זנדברג והורוביץ) בנט. אמש התקיימה פגישתם של יור ימינה נפתלי בנט ויור יש עתיד יאיר לפיד, וזאת על מנת לנסות ולהגיע להסכמות לקראת ההמלצות ביום שני.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama